søndag den 6. oktober 2013

Regler au pairs


Kontrakt mellem Aupair Agency Denmark og værtsfamilie.


Så snart familien bekræfter den valgte pakke til AAD, bekræfter familien af de accepterer AAD bureauets regler.

1. Formidling af aupair.
AAD skal finde en aupair der matcher værtsfamiliens rimelige krav til aupairen, bl.a. kvalifikationer og
sprogkundskaber. Værtsfamilien godkender aupairen inden flybillet købes / aupairaftalen underskrives.
Hermed godkender værtsfamilien AAD´s valgte aupair.
2. Vederlag.
AAD har pr. 1.11.2010 et vederlag på pakken b+c+d. . incl. moms Beløbet kan ikke refunderes, ved fortrydelse, dog der kan købes en forsikring på fortrydelsen.
Familien skal købe en forsikring til au pairen. Dette skal familien selv arrangere.
Ved en filippinsk au pair skal familien sørge for at betale beløb til det filippinske konsulat i Danmark + kurer service osv. AAD kan guide jer igennem.
Betaling til udlændinge styrelsen er uafhænget af AAD. Dette skal familien selv sørge for.
AAD kan hjælpe med at udføre disse tjenester for familien ved betaling, se vores pakker. Hvis I ønsker behandling af dokumenterne og at AAD tager fysisk til ambassaden er prisen 799 kr inklusive moms.
AAD er ikke ansvarlig for au pairens evt annullering af kontrakten før au pairens ankomst, ligeliges er AAD ikke ansvarlig for betalt rejse til au pairen eller andre udgifter forbundet med ansøgning af au pairen. Vi kun finder 2-3 profiler og formidler vedkommendes  mail og skype til det pågældende familie.
AAD er ikke ansvarlig for godkendelse af visum eller godkendelsen af au pairen.
Pakke valg kan ikke ændres efter indbetaling. 
3. Genhusning af aupair
Såfremt værtsfamilien ikke ønsker at fortsætte aupair forløbet kan aupairen fraflytte værtsfamilien og blive
genhuset af AAD, indenfor 3 måneder efter aupairen er nået frem til værtsfamilien. AAD overtager
forpligtelsen for at aupairen finder en ny familie i Danmark eller andet lignende land eller hjemsendes til
hjemlandet indenfor den 2 måneders periode. AAD kan desværre ikke betale tilbage rejsen for au pairen hvis hun ønsker dette. 
Ifølge udlændinge styrelsens regler er familien stadig forpligtet til dette.
4. Kontrakt med udlændingestyrelsen
Misligholdelse af kontrakt er altid værtsfamiliens ansvar og AAD kan ikke drages
til ansvar for værtsfamiliens handlinger eller au pairs handlinger. Dette også vedrører uenigheder, strid eller ulovligheder mellem familien 
og au pairen.
5. Konfliktløsningssamtaler
AAD forpligter sig til at afholde op til 3 konfliktløsningssamtaler med aupair og 3 med værtsfamilien
såfremt det måtte være nødvendigt, på foranledning af værtsfamilien, aupairen eller AAD. Udover de
fysiske møder har værtsfamilie og aupair mulighed for at benytte emails/chat og telefonmøder indenfor
AAD´s telefontid ved konflikter. Max. 4 timer / samlet guidning. Dette gælder før au pairens ankomst, under og evet efter.

6. Modtagelse af aupair i lufthavn/inden aupair møder værtsfamilien.
AAD tilbyder at modtage aupair i Københavns Lufthavn. Værtsfamilien betaler for transport længere væk
end 50 km fra København. Togbillet eller betaling for denne skal være AAD i hænde inden modtagelse af
aupair i lufthavnen. AAD forpligter sig til et møde med aupair indenfor 6 døgn efter aupairen er ankommet
til Danmark.

7. Formidling af ny aupair, hvis pkt 3 genhusning af aupair har fundet sted
AAD forpligter sig til at finde ny aupair. Værtsfamilien skal ikke betale for en ny formidlingsaftale med
AAD, men flybillet og gebyr til udlændingestyrelsen skal dækkes af værtsfamilien. AAD vil formidle op til
3 aupairs indenfor 18 måneder via denne kontrakt. 18 måneder starter ved første kontakt til AAD.
Efter indbetaling vil familierne modtage au pair profiler inden for 10 arbejds dage. Familien er forpligtet at kontakte au pair profilerne indenfor 10 arbejdsdage. 
Akutte au pairs skal kontaktes inden for 3 arbejdsdage. (pakke C+D)
Ved evt ikke  matchende profiler, er der mulighed for at AAD kan fremsende nogle ny, dog max 1-2 profiler og kun ved tilfælde at AAD har lavet en fejl eller 
match kriterierne var ikke til stede. AAD sender ikke ny profiler hvis familien har ikke kontaktet aupairs inden for 10 arbejdsdage eller har ikke overholdt aftaler med AAD.

8. Kontraktens tidsmæssige begrænsning
Kontrakten er gældende i højst 3 måneder. Perioden kan efter aftale være kortere. Familien har 10 arbejdsdage til at vælge aupairen, efter AAD har sendt familien profilerne. Familien skal give et svar på skrift til AAD inden 10 arbejdsdage, hvilken en au pair/nanny de har valgt. Ved manglende valg af au pairen, inden 10 arbejdsdage, frafalder aftalen med AAD og der skal evt betales gebyr for en ny aftale og udvælgelsen af au pairs.
Oprettelsen af en ny aftale koster 599 kr.(hvis der er gået senest 30 dage fra den første kontakt med AAD)

9. Værtsfamiliens fortrydelsesret
Såfremt værtsfamilien fortryder, og aflyser forsøget på at finde en au-pair mere end 24 timer efter indgåelse
af kontrakt opretholdes AAD´s vederlag på diverse tilbud incl. moms. Såfremt værtsfamilien aflyser forsøget på
at finde en au-pair inden 24 timer efter indgåelse af kontrakt betales beløbet tilbage.
Hvis familien selv finder en au pair,annulerer kontrakten eller lign returnerer AAD ikke depositum eller gebyret.
Det er heller ej muligt at fortryde købet efter famiilien har fået udleveret profiler med  de udvalgte au pairs.
Familien er forpligtet at kontakte den formidlede au paire senest 5 dage efter aftale.
Der er ingen fortrydelses ret ved køb af Tilbud A.
Familien kan ønske dokument behandling. Ved fortrydelse iløbet af 24 timer, returneres
det fulde beløb. Dog efter AAD er blevet kontaktet og AAD har rådgivet au pairen og familien 
gælder fortrydelses retten ikke. Og beløbet returneres ikke.
Ved problemer med systemer, som skyldes tekniske fejl på siden, returnerer AAD penge retur til kunden.
Ved tvister og ønsket at refundere beløbet tager vi evt gebyr for administration på 75 kr,-. Beløbet bliver tilbageført til kundens konto.
Refunderingen kan tage op til 30 dage. 
Der er ingen fortrydelsesret ved køb af pakke A online systemet.  Vi refunderer ikke penge som er overført til vores konti/fejl overførsler uden at AAD bliver oplyst om dette.

10. Misligholdelse af kontrakt med udlændingestyrelsen/rekrutering Dk
Såfremt AAD vurderer at værtsfamilien overtræder de gældne regler overfor udlændingestyrelsen, kan
AAD fritage au-pairen fra værtsfamilien og søge at genhuse au-parien. AAD kann også vurdere familien til ikke være egnede.
Værtsfamilien kan blive anmeldt til myndigheder af AAD. Værtsfamilien vil ikke modtage gebyret retur fra AAD.


www.vonbale.dk
www.pagalbadanijoje.dk
www.adventuredate.dk
www.alledeals.dk
www.dindeal.dk
www.aupairagency.dk


forsikring til aupairs Au pair nu aupairbureau, aupairformidling, au pair hjælp, au pair regler, aupair udllændinge styrelsen, au pair, find au pair, aupair pige, aupair filipinerne, aupair fra filipinerne
bliv gift au pair, aupairforsikring, aupair job, aupair muligheder, aupair i en familie, find au pair, find din au pair, sød din au pair, sød aupairpige, find og søge en au pair pige au pair au pair på lige fod pige
www.aupairagency.dk aupairdenmark.com
aupairagency aupairagentur aupair i denmark au pair nu akut au pair; forsikring til aupairs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar